Oracle Retail Release 13: Aplikace pro informovaný maloobchodní prodej

V reakci na transformace odehrávající se v maloobchodním odvětví oznámila společnost Oracle dostupnost Oracle Retail Release 13, dosud nejucelenější integrované sady softwarových aplikací pro informovaný maloobchodní prodej od tohoto výrobce.



V reakci na transformace odehrávající se v maloobchodním odvětví oznámila společnost Oracle dostupnost Oracle Retail Release 13, dosud nejucelenější integrované sady softwarových aplikací pro informovaný maloobchodní prodej od tohoto výrobce.

Oracle Retail Release 13 je výsledkem strategických akvizic nejrůznějších aplikací svého druhu a také dlouhodobé vize společnosti Oracle pro maloobchodní sektor. Umožňuje maloobchodníkům v klíčových vertikálních segmentech včetně módy, potravin a spotřebního zboží zvyšovat ziskovost vztahů se zákazníky.

Aplikace má za cíl pomoci maloobchodníkům transformovat nákupní zkušenost zákazníků pomocí analytických informací, na jejichž základě mohou obchodníci lépe rozhodovat o dodavatelském řetězci a zásobování obchodů. Například funkce aplikace Oracle Retail Release 13 pro řízení dodavatelského řetězce propojují dodavatelský řetězec od dodavatele až po spotřebitele a pomáhají obchodníkům efektivněji využívat kapitál k zajištění těch správných výrobků v těch správných obchodech, aby byli zákazníci uspokojeni a přitom nedocházelo k nadbytečnému zásobení.

Oracle Retail Release 13 poskytuje podle slov výrobce platformu založenou na uznávaných standardech, jež umožňuje maloobchodníkům využít stávající investice do IT a dosáhnout vyšší výkonnosti podniku s agilností, flexibilitou a ekonomickou efektivitou. Pomůže tak údajně obchodníkům vytvářet krátkodobou hodnotu a zároveň usilovat o dlouhodobý růst a rozvoj.

Informace jsou klíčem ke kvalifikovanému rozhodování o lokalizovaném merchandisingu, optimalizovaným plánům nabídky, rozvržení obchodů a stanovování cen.

Oracle Retail Release 13 se snaží pomoci dosáhnout měřitelných výsledků napříč celým maloobchodním podnikem včetně obchodů, merchandisingových operací, plánování a optimalizace merchandisingu a řízení dodavatelského řetězce.
Nenechte si ujít:
Oracle posiluje elektronický byznys

Řešení pro řízení maloobchodních sítí nabízí Kvados

Oracle představil sociální CRM Sales Prospector

Systém samoobslužného maloobchodního kiosku nabízí IBM

Mezi hlavní vylepšení ve verzi 13 patří:
  • Pravidelná optimalizace cen – funkce Regular Price Optimization zajišťuje optimalizaci celého životního cyklu tvorby cen a umožňuje nastavit generování cen s ohledem na maximalizaci marží, prodeje a výhodnosti pro zákazníka.
  • Merchant Workspace – poskytuje uživatelům aplikace Oracle Retail Release 13 funkce jednotného přihlašování, kontrolního panelu a generování sestav napříč různými řešeními.
  • Velkoobchodní funkčnost – nabízí maloobchodníkům novou příležitost rozšiřování podílu na trhu prodejem výrobků jiným podnikům.
  • Globální funkce pro optimalizaci výkonu – zahrnují funkce několika účetních sad a vylepšení databáze skladových zásob pro účely DPH, které pomohou obchodním řetězcům s mezinárodní expanzí.
  • Vyspělé bezpečnostní funkce – vylepšené protokolování činnosti uživatelů a dokumentace k zabezpečené implementaci pomůže s ochranou zákaznických informací a při projektech zajištění shody s platnými předpisy.










Komentáře