Mobilní e-mail roste jako houby po dešti

Ano, e-mail na mobilních zařízeních v současnosti prožívá něco, čemu analytická společnost Gartner říká "demokratizační proces". Ačkoli byl mobilní e-mail původně brán za výsadu některých podnikových uživatelů, rozšířil se dnes natolik, že je denním chlebem i pro spoustu "obyčejných lidí".



Ano, e-mail na mobilních zařízeních v současnosti prožívá něco, čemu analytická společnost Gartner říká "demokratizační proces". Ačkoli byl mobilní e-mail původně brán za výsadu některých podnikových uživatelů, rozšířil se dnes natolik, že je denním chlebem i pro spoustu "obyčejných lidí".

Stále se rozrůstající nabídka mobilních produktů a služeb, má za následek konstantní růst používání mobilního e-mailu. V roce 2010 jej bude využívat něco přes 350 milionů lidí, tvrdí Gartner. Léta páně 2012 dosáhne mobilní e-mail takových proporcí, že se pro něj určené produkty začnou prodávat velkoobjemově. Anaylitčka Gartneru Monica Bassová se domnívá, že růst mobilního e-mailu na straně konzumentů, dále uspíší nástup kvalitnější podpory, a vývoj více user-friendly uživatelských rozhraní.










Komentáře