Svou vizi a strategii pro virtualizaci představil Microsoft

Firemní strategii zaměřenou na podporu virtualizačních technologií představila společnost Microsoft. Virtualizaci přitom označila jako klíčový prvek své vize Dynamické IT (Dynamic IT).



Firemní strategii zaměřenou na podporu virtualizačních technologií představila společnost Microsoft. Virtualizaci přitom označila jako klíčový prvek své vize Dynamické IT (Dynamic IT). Součástí této strategie je nedávno oznámená akvizice společnosti Calista Technologies, která uživatelům přináší příjemnější práci s virtuálními počítači a aplikacemi a dále rozšíření spolupráce se společností Citrix Systems v oblasti virtualizace klientů a serverů, flexibilnější licenční politika pro virtualizaci s využitím Windows Vista a nové nástroje, které zákazníkům zpřístupňují ověřené postupy při nasazování virtualizačního softwaru společnosti Microsoft.
Microsoft se podle své strategie pro virtualizaci klientů a serverů zaměřuje na poskytování nejvýhodnějšího poměru mezi náklady a přínosy prostřednictvím kompletní sady řešení od osobních počítačů až po datová centra. Uživatelé tak mohou virtualizovat téměř všechny komponenty svého stolního počítače, včetně operačního systému, aplikací i dat a uživatelských nastavení, a zpřístupnit je v podstatě kdekoliv a na jakémkoliv stroji. Výsledkem je neuvěřitelná míra flexibility z pohledu uživatelů spojená s novou úrovní efektivity pro IT oddělení.
Microsoft nabízí virtualizační řešení pro firemní IT infrastrukturu, jako například Hyper-V a terminálové služby dostupné jako součást produktu Windows Server 2008. Microsoft nabízí jednoduché, integrované řešení pro správu celé infrastruktury svých zákazníků – na fyzické i virtuální úrovni, od hardware až po aplikace a služby. Microsoft také zahájil v této oblasti spolupráci se společností Citrix. Ten vyvíjí softwarový nástroj, který uživatelům umožní snadný přenos virtuálních strojů mezi systémy Citrix XenServer a Windows Server 2008 Hyper-V pro zajištění lepší interoperability, z níž budou těžit zákazníci obou firem.










Komentáře