Telefónica O2 Business Solutions míří do oblasti ICT služeb

Od začátku roku 2009 se zákazníci, obchodní partneři a odborná veřejnost budou setkávat s novou značkou skupiny Telefónica O2 Czech Republic. Společnost plánuje prosadit se více i v oblasti poskytování konzultací, systémové integraci a poskytování řízených služeb a právě tyto činnosti budou nyní sloučeny do společnosti Telefónica O2 Business Solutions, která vzniká fúzí dosavadních dceřiných společností Deltax Systems (který je součástí společnosti Telefónica od loňského září) a Telefónica O2 Services. Tímto krokem dochází k završení integrace aktivit O2 v oblasti ICT.



Od začátku roku 2009 se zákazníci, obchodní partneři a odborná veřejnost budou setkávat s novou značkou skupiny Telefónica O2 Czech Republic. Společnost plánuje prosadit se více i v oblasti poskytování konzultací, systémové integraci a poskytování řízených služeb a právě tyto činnosti budou nyní sloučeny do společnosti Telefónica O2 Business Solutions, která vzniká fúzí dosavadních dceřiných společností Deltax Systems (který je součástí společnosti Telefónica od loňského září) a Telefónica O2 Services. Tímto krokem dochází k završení integrace aktivit O2 v oblasti ICT.

"Posláním společnostiTelefónica O2 Business Solutions bude výrazně přispět mateřské společnosti k získání nejvyšší pozice na žebříčku poskytovatelů služeb ICT," říká Salvador Anglada, generální ředitel Telefónica O2. "Rozhodnutí představenstva integrovat naše aktivity v oblasti ICT do jednoho subjektu přinese hned několik výhod. Jde zejména o zjednodušení modelu řízení a procesů, lepší využití zdrojů a zvýšení provozní efektivity," dodává.

Integrace bude znamenat určitý historický mezník ve vývoji českého ICT trhu. Telefónica O2 Business Solutions se údajně stane prvním konvergovaným ICT providerem, který je zároveň schopen poskytovat i end-to-end služby. Výhodou by mohlo být zázemí mateřské společnosti, která má v současné době zhruba 8700 zaměstnanců a provozuje přes 8 milionů aktivních linek. Z jejího portfolia bude mít k dispozici kompletní nabídku produktů, které jsou poskytovány předním subjektům z veřejného i soukromého sektoru.

Nová společnost bude proto podle slov jejích zástupců schopna nabídnout kompletní spektrum ICT služeb. To zahrnuje dodání pevných i mobilních telco služeb (data i hlas), koncových stanic i síťové infrastruktury, vývoj a implementaci vlastního softwaru podle přání zákazníka, řešení bezpečnosti, systémovou integraci, kompletní provoz a údržbu všech technologií, outsourcing vybraných služeb a konzultaci nových požadavků včetně proškolení zaměstnanců.










Komentáře