Tiskové řešení MyQ má nový web

Společnost Janus spustila samostatný web pro své řešení MyQ, které zajišťuje správu, zabezpečení a monitoring tiskových úloh.



Společnost Janus spustila samostatný web pro své řešení MyQ, které zajišťuje správu, zabezpečení a monitoring tiskových úloh.

Spuštění webových stránek věnovaných výhradně systému MyQ je údajně reakcí na rostoucí zájem o toto řešení a jejich cílem je zpřehlednit a zcentralizovat veškeré informace týkající se produktu.

Na adrese www.myq.cz mají návštěvníci možnost se detailně seznámit se všemi výhodami, které přináší provoz tohoto komplexního nástroje pro zabezpečení a účtování tiskových úloh. Dále zde návštěvníci webu získají kromě podrobných informací o samotné technologii také informace o organizaci prodejní a servisní sítě.

Co všechno systém MyQ umožňuje a k čemu slouží? Řeší v podstatě tři základní požadavky uživatelů: ochranu a zabezpečení dat, úsporu prostředků vynaložených na provoz tiskových zařízení a větší pohodlí při obsluze a úsporu času zaměstnanců.

První z těchto požadavků - ochrana a zabezpečení dat - se stává klíčovou záležitostí, jakmile se nahradí několik osobních tiskáren jedním sdíleným zařízením. Důvěrná a citlivá data se tak dostávají do mnohem většího nebezpečí zneužití dalšími osobami. MyQ tento problém řeší vybavením tiskových zařízení speciálními terminály sloužícími k identifikaci uživatele a fyzickým vytištěním dat až v okamžiku, kdy je uživatel úspěšně identifikován.

Nejlepší cestou ke snížení tiskových provozních nákladů, což je otázka druhého požadavku, je omezení všech, nebo alespoň většiny tisků a kopií sloužících k soukromým účelům zaměstnanců. MyQ poskytuje zcela přehledné a přesné reporty o tom kdo, kdy, co a na jakém zařízení tisknul a kopíroval, včetně souhrnných informací za zvolené období. Reporty je možné generovat také automaticky a pravidelně odesílat na emailovou adresu.

Třetí požadavek - pohodlnou obsluhu a úsporu času zaměstnanců umožňuje funkce, pro kterou se všeobecně vžil název „FollowMe“. Ta umožňuje zaměstnancům vybrat si tiskové zařízení nikoliv při zadávání úlohy k tisku, ale až v momentě, kdy ji chtějí fyzicky vytisknout a identifikují se pomocí terminálu. Lze říci, že v tomto případě uživatel nikdy netiskne na tiskárně, která má poruchu, nebo na které došel toner, čili všichni uživatelé mají po celou pracovní dobu k dispozici fungující tiskové zařízení.

S pohodlím a úsporou času souvisí i možnost opakovaného tisku úloh přímo ze serveru, bez opětovného otevření dokumentu v počítači a zdlouhavého tisku přes ovladač, neboť všechny tiskové úlohy systému MyQ jsou uloženy na serveru a jsou dostupné přes přehledné webové rozhraní.

Zdroj: Janus










Komentáře