Vítězové soutěže ITSM Projektu roku 2015

V rámci 10. Výroční konference itSMF Czech Republic, pořádané ve spolupráci s CACIO, byli vyhlášeni vítězové soutěže o nejlepší projekt z oblasti IT Service Managementu. Na prvním místě se umístil projekt společnosti LBMS s názvem „Automatizace klíčových IT procesů v Allianz pojišťovně za 10 měsíců“. LBMS, tak po více než 2 letech sesadilo z trůnu pravidelné finalisty a vítěze loňských ročníků a získalo pomyslný zlatý kov.

Vítězové soutěže ITSM Projektu roku 2015


Tým na druhém místě Tým na prvním místě

Soutěž „ITSM Projekt roku“ umožňuje srovnání projektů zaměřených na oblast řízení poskytování IT služeb napříč společnostmi. Do finále letos postoupilo celkem 5 projektů, které hodnotila porota složená z odborníků akademické i komerční sféry. Na čtvrtém a pátém místě se umístily projekty přihlášené společností Alvao, realizované u Nemocnice Kraje Vysočina a Českých Radiokomunikací.

Z přihlášených projektů vzešel vítězně výše jmenovaný projekt společnosti LBMS realizovaný pro společnosti Allianz Pojišťovna. Projekt – „Automatizace klíčových IT procesů v Allianz pojišťovně za 10 měsíců“ Porota na tomto projektu ocenila především to, že se projekt zaměřil na optimalizaci a automatizaci celé řady ITSM procesů ve společnosti Allianz, plánování a řízení lidských zdrojů. Hlavním přínosem vítězného projektu bylo výrazné zlepšení komunikace s businessem prostřednictvím procesu a nástrojů demand managementu.

Druhou příčku obsadila společnost sIT Solutions CZ s projektem realizovaným pro Českou spořitelnu „UMO - Unified Monitoring“. Projekt řešil zejména monitoring infrastruktury, end-to-end monitoring aplikací a proces event managementu, který byl plně podporován monitorovacími nástroji. Porota ocenila i velmi zajímavé přínosy tohoto projektu, k nimž patřila i optimalizace procesu change managementu a konsolidace CMDB.

Na třetím místě se umístila společnost Service & Support, která se zúčastnila soutěže s projektem, jehož podstatou bylo nasazení nástrojů pro Service Desk a Asset Management, řešení informační bezpečnosti a monitoring infrastruktury. Projekt „Integrovaný systém řízení provozu a bezpečnosti podnikového ICT který byl realizován pro Dopravní podnik města Brna, a.s. zaujal porotu díky jeho relativně velmi nízkému rozpočtu a krátké doby implementace. I přes tyto dva faktory, které obvykle znamenají snížení kvality, však v dodávce tohoto projektu dokázala společnost Service & Support zachovat očekávanou přidanou hodnotu. 

Úvodní foto: Fotolia © Halfpoint

Galerie










Komentáře