Novinka umožňuje uživatelům prohlížet si panoramaticky nejen ulice v centrech měst, ale i virtuálně navštívit obchody, restaurace a jiné objekty podél pokrytých ulic. Firmám zase podle provozovatele umožňuje neotřelým způsobem pozvat zákazníky prostřednictvím internetu z pohodlí jejich domova nebo kanceláře do své provozovny, přiblížit jim její atmosféru a podchytit jejich zájem.
Jedním z prvních a velmi důležitých zákazníků Mediatelu využívajících tuto aplikaci je nákupní centrum Palladium v Praze.
„3D Návštěvy jsou pro naše nájemce/obchodní partnery i pro nás velmi cenným nástrojem komunikace s návštěvníky nákupního centra v Praze," říká Iva Pipotová, ředitelka marketingu a PR Palladia. „Vzhledem k tomu, že čeští uživatelé tráví na internetu stále více času, je velmi důležité, aby měli dostupné informace v co nejatraktivnější podobě a bylo snadné s nimi pracovat. Aplikace 3D Návštěvy tyto parametry rozhodně naplňuje a my se těšíme na pozitivní reakce našich návštěvníků.
Uživatelé se k aplikaci 3D Návštěvy dostanou prostřednictvím:
- internetové adresy www.3dnavstevy.cz
- odkazu na domovské stránce www.zlatestranky.cz
- výsledkové stránky vyhledávání firemního profilu firmy, která si produkt 3D Návštěvy zakoupila.
- vlastní webové prezentace inzerenta, který si na svou domovskou stránku může přidat flash okno s jeho 3D Návštěvou, a uživatel se poté kliknutím dostane na samotnou aplikaci.
V současnosti jsou aplikací 3D Návštěvy v České republice pokryta centra Prahy a Brna, Českých Budějovic, Plzně a Olomouce. Cílem společnosti Mediatel je rozšířit pokrytí na co největší počet měst.