Ve virální kampani figurovali tři největší hráči Slevomat, Seznam a Centrum, jejichž slevové servery autoři kampaně přejmenovali na slevo-hmat.cz, s-levouš.cz a tlampion.cz. Někteří ze zmíněných poskytovatelů slevových serverů se ke kampani staví samozřejmě negativně.
AukroCity.cz bylo spuštěno včera, tj. ve středu 27. 4. s úvodními nabídkami pro Prahu a Brno. V krátkém horizontu se podle provozovatele počítá s rozšířením nabídek i pro další města. První nabídka, lístky na koncert skupiny Kryštof za 25 Kč, určená pro zhruba tisícovku zájemců, se rychle vyprodala a první komentáře na nový slevový web jsou víceméně kritické. Podle nich Allegro nepřišlo prakticky s ničím novým a i design stránek je trochu rozpačitý.
Vzhledem k tomu, že v oblasti slevových webů existuje velká konkurence, je otázkou, jak se AukroCity.cz prosadí a zda bude mít stejný úspěch jako Aukro, které skončilo např. na prvním místě v loňském žebříčku o nejlepší internetový obchod v ČR. AukroCity.cz také motivuje uživatele, aby sdíleli nabídky slev na Facebooku, kde je mohou vidět i jejich přátelé. Pokud některý z nich nabídku využije a nakoupí alespoň za 200 Kč, získá uživatel na svůj AukroCity účet bonus v hodnotě 100 Kč.