Amazon Connect od AWS se dočkal AI vylepšení

5. 12. 2024

Sdílet

AI v průmyslu Autor: Computerworld.cz s využitím Dall-E

Amazon Web Services (AWS) aktualizoval službu kontaktního centra Amazon Connect, aby pomohl podnikům nabízet zákazníkům komplexnější služby.

Nové aktualizace kontaktního centra, které bylo poprvé představeno v roce 2017, zahrnují možnost proaktivního oslovování zákazníků a vylepšeného asistenta Amazon Q. Možnost proaktivně oslovovat zákazníky má podnikům pomoci řešit problémy se zákazníky ještě předtím, než nastanou.

Využíváte už některé z inovativních metod šifrování?

Podle AWS není většina podniků schopna proaktivně uspokojovat potřeby svých zákazníků, protože jejich data jsou roztříštěná v různých systémech, včetně oddělených databází. Problém roztříštěných dat řeší služba Amazon Connect, která vytváří jednotný pohled na každého zákazníka, který mohou podniky využívat k proaktivnímu řešení zákaznických potřeb ještě před vznikem problémů a k realizování prodejních kampaní.

Jednotné pohledy jsou také doplněny o doporučení poháněná umělou inteligencí, tzv. inteligentními doporučeními, která jsou vytvořena tak, aby pomáhala manažerům kampaně náležitě nastavovat. Connect poskytuje tato inteligentní doporučení poté, co jeho engine analyzuje historická data i data v reálném čase.

Aktualizace Amazon Q v aplikaci Connect

AWS v aplikaci Connect aktualizoval službu Amazon Q o možnost pomáhat podnikům vytvářet „automatizované a dynamické samoobslužné služby“. To v podstatě znamená, že podniky budou moci využívat Amazon Q uvnitř Connect k vytváření virtuálních chatbotů nebo hlasových botů pro zákazníky, podobných těm jako jsou agenti nebo chatboti vyvinutí prostřednictvím platformy Agentforce společnosti Salesforce nebo autonomní boti společnosti Microsoft.

V backendu tito virtuální boti zkombinují dotaz uživatele spolu s informacemi o jeho osobě a historickými údaji a zformulují odpověď v mezích stanovených podnikem. V případě, že bot nedokáže problém vyřešit, předá konverzaci pracovníkovi call centra.

S cílem zvýšit bezpečnost těchto botů přidal AWS přizpůsobitelné ochranné prvky AI, které podle ní „poskytnou podnikům robustní kontrolu nad odpověďmi generovanými AI bez nutnosti rozsáhlého prompt engineeringu“.

Kybernetická bezpečnost: Podcast o tajemstvích bezpečnostních operačních centrech s Pavlem Hrabcem
Kybernetická bezpečnost: Podcast o tajemstvích bezpečnostních operačních centrech s Pavlem Hrabcem
0:00/

Zabezpečení systému mohou podniky využívat například k blokování nežádoucích témat a filtrování škodlivého a nevhodného obsahu na základě svých zásad pro AI odpovědi, redigování citlivých informací pro ochranu soukromí zákazníků nebo k ověřování modelových odpovědí.

Kromě toho Amazon Q nabídne manažerům kontaktních center také poznatky, které pomohou při dalším vzdělávání jejich pracovníků. Možnost proaktivního oslovování zákazníků a nové aktualizace Amazon Q už jsou v širší distribuci a dodala Connect denně zpracovává 10 milionů interakcí od desítek tisíc zákazníků.

 

Computerworld si můžete objednat i jako klasický časopis. Je jediným odborným měsíčníkem na českém a slovenském trhu zaměreným na profesionály v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT). Díky silnému zázemí přináší aktuální zpravodajství, analýzy, komentáře a přehledy nejnovejších technologií dříve a na vyšší odborné úrovni, než ostatní periodika na tuzemském trhu.

Obsah Computerworldu je určen odborníkům a manažerům z firem a institucí, kteří se podílejí na rozhodovacím procesu při nákupu ICT technologií. Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě.

Našli jste v článku chybu?