Jak uvedla agentura Bloomberg, problém je samozřejmě v tom, že dodavatelé obsahu a Apple mají odlišné představy o ceně nové služby. Podle Moonvese byli již zástupci Apple a CBS blízko domluvě na finální ceně, která se měla pohybovat mezi 30 a 40 dolary měsíčně (v médiích se často objevovala cena 35 dolarů), avšak Apple jednání nakonec ukončil. Jak dodává Bloomberg, Apple si údajně chtěl ponechat 30 % z tržeb své nové služby, zatímco zbytek by připadl dodavatelům obsahu.
Na představení streamovací služby od Apple uživatelé čekají již nějakou dobu. Když americký gigant představil poslední generaci své Apple TV, mnozí analytici očekávali, že toto zařízení bude se službou kompatibilní. To se však nestalo a Apple se namísto toho rozhodl i nadále využívat svou platformu k přímému prodeji filmů a televizních pořadů tak, jako to dělá už několik let.
Zdroj: IDG News Servie