Jak uvádí Canalys ve své analýze, Apple tak během posledních dvou čtvrtletí prodal více smartwatch než všichni ostatní výrobci dohromady. Samotný Apple zatím oficiální statistiky týkající se prodeje svých hodinek nezveřejnil. Analytici nyní pozorně sledují to, jaký zájem bude o chytré hodinky před Vánocemi, kdy lidé utrácejí více než jindy v průběhu roku. Apple by v tomto období měl čelit tvrdší konkurenci, jelikož své chytré hodinky na trh uvedou známé firmy jako Fossil a Tag Heuer.
V minulém čtvrtletí byl Apple jediným výrobcem chytrých hodinek, který prodal více než 300 000 kusů. Na druhé příčce se umístilo Pebble s více než 200 000 kusy prodaných smartwatch, jehož prodeje se zvedly s představením Pebble Time Steel. V oblasti fitnessových náramků podle Canalysu v minulém čtvrtletí kralovaly firmy Xiaomi a Fitbit. Xiaomi se dařilo především na domácím čínském trhu, kde prodalo 10 milionů kusů náramku Mi Band.
Zdroj: Techspot