Archivaci firemních e-mailů v prostředí MS Office 365 usnadní GFI

16. 11. 2011

Sdílet

Elektronické zprávy se v posledních letech staly kritickým komunikačním kanálem ve většině společností všech velikostí a odvětví. Celá řada klíčových obchodních informací včetně smluv, faktur, dokumentací, obchodních rozhodnutí apod. je uložena výhradně v e-mailech a podnikoví uživatelé v nich velmi často hledají informace ke své práci. Vytvoření archivu pro ně znamená uložení starších e-mailů do podoby, kde lze elektronickou poštu snadno vyhledávat a chránit před náhodným či záměrným smazáním.

„GFI MailArchiver umožňuje SMB firmám vyřešit mnoho aktuálních výzev spojených s e-mailovými systémy, včetně správy narůstajícího objemu e-mailů a příloh, udržování výkonnosti serverů Microsoft Exchange, přílišného spoléhání na PST soubory či používání páskových médií k vyhledávání starých či smazaných e-mailů,“ řekl Martin Říha, ředitel pro strategii GFI Česká republika a Slovensko. „Integrace GFI MailArchiver s cloudovým prostředím Office 365 nabízí nákladově výhodnou a z pohledu nastavení systému snadnou a rychlou variantu řešení pro archivaci podnikových e-mailů.“

Cloudové prostředí Office 365 nevyžaduje platby za licence a údržbu poštovního serveru, zákazníci platí pouze za reálné využívání služby. Nastavení archivačního řešení v prostředí Office 365 je velmi snadné a probíhá ve třech krocích:

  • Nastavení mailboxu v Office 365 jako žurnálovací schránky pro všechny zprávy.
  • Vytvoření jednoduchého pravidla přenosu s využitím webového portálu, které převádí všechny maily ve skryté kopii do žurnálovací schránky.
  • Konfigurace MailArchiveru k nastavení spojení do žurnálovací schránky s využitím IMAP, aby bylo možné archivovat všechny příchozí a odchozí zprávy.
Našli jste v článku chybu?