Hlavní navigace

Ataxo chce posílit na trhu internetového a výkonnostního marketingu koupí firmy H1.cz

12. 1. 2011

Sdílet

Akvizice H1.cz je klíčová údajně pro strategii společnosti Ataxo, která chce upevňovat svou pozici na on-line marketingovém trhu. Nákupem chce zvýšit Ataxo svůj význam v Česku a na Slovensku, získává také víc než 45 zaměstnanců, čímž se počet lidí pracujících v českých a slovenských pobočkách zvyšuje na 150. Ataxo také získá možnost využít komplexní odbornost H1.cz ve službách poskytovaných e-shopům, v sektorech cestovního ruchu a pohostinství. Do svého portfolia služeb může zahrnout také dosud chybějící nabídku školení a vzdělávacích služeb, které H1.cz nabízí.

Klienti Ataxa i H1.cz budou nadále spolupracovat se zaměstnanci, kteří patřili do příslušné společnosti před spojením. Noví zákazníci budou komunikovat s tím týmem, který má díky své specializaci lépe vyhovovat jejich potřebám, nebo který je pro ně geograficky nejblíže. Také obě značky mají zůstat i nadále zachovány.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?