Novinkou varianty 7.1 je podpora platformy Android, a to jak pro přehled o aplikacích instalovaných v mobilních zařízeních zaměstnanců, tak pro snadnou inventuru majetku prostřednictvím modulu čárových kódů.
„Takto vybavená firma nemusí nakupovat speciální čtečky a inventuru provede snadno a rychle s mobilním telefonem nebo tabletem,“ poukazuje na možné úspory Martin Hnízdil, manažer AuditPro ve společnosti truconneXion.
Mezi další klíčové změny patří například přepracovaný sekundový monitoring aplikací a využívání svěřeného IT vybavení. To firmě poskytne přehled o aplikacích a programech, které zaměstnanci ke své práci opravdu potřebují. Statistiky reálně využívaných aplikací lze nově zpracovávat za libovolné časové období – od vteřin až po měsíce a roky.
Nové jsou i detailní a souhrnné pohledy zaměřené na efektivitu uživatelů, a to v sadě nových reportů, zaměřených právě na koncové uživatele. Nově je v produktu k dispozici benchmarking, který manažerům umožňuje vzájemně porovnávat výkonnost jednotlivých uživatelů a oddělení.
Vylepšena byla i práce s automatizovanými výstupy aplikace a možnost vytváření workflow požadavků na základě událostí v dashboardu, který lze nově provázat s AuditPro HelpDeskem a kalendářem.
Finanční report zase dovolí, aby vedení firmy mělo přehled o finančních prostředcích investovaných do firemního IT. S jeho pomocí lze podle tvůrců například odhalit skrytou hodnotu nevyužitého softwaru, vyhodnotit nejnákladnější producenty či dodavatele a rozhodnout se díky tomu o nejvhodnější alokaci zdrojů.