Autentizaci „mnoha tváří“ představil Comguard

24. 6. 2013

Sdílet

Uživatelé si tak mohou vybrat z řady možností pro příjem jednorázových hesel. Mohou jednoduše používat své stávající mobilní zařízení a maximálně ulehčit přístup do firemních sítí. Uživatelé bez internetového připojení či bez mobilního signálu mohou využít pevnou linku, kdy se zadává zobrazené jednorázové heslo pomocí číselných tlačítek na telefonu.

S cílem zajistit využití všech dostupných kanálů, nová verze 7 umožňuje využívat více SMS bran s inteligentním směrováním, například dle konkrétní domény nebo předvolby čísla. Hesla je možno přijímat i přes VOIP a maily. Rozšířené možnosti konfigurace jsou k dispozici také pro poskytovatele služeb formou SaaS. Support je poskytován i pro MAC PC, Windows 8 a Windows Server 2012.

Na rozdíl od tradičních řešení zajišťujících dvoufaktorovou autentizaci pomocí jednorázových hesel se SecurEnvoy s minimem zásahů do stávající IT infrastruktury a celé řešení nasadí na několik kliknutí. Díky integraci s Microsoft Active Directory, Novell eDirectory, Sun Directory Server a OpenLDAP zajistí jednoduše bezpečný přístup všem svým zaměstnancům během pár okamžiků.

Velkou výhodou celého řešení prý je to, že pro autentizaci využívají uživatelé něco, co již vlastní - mobilnízařízení. Není tedy nutné dále zvyšovat náklady pořizováním nového hardwaru v podobě tokenů a jejich životního cyklu. Stejně tak každý administrátor uvítá absenci časově náročné distribuce hardwarových tokenů, která může zabrat i několik týdnů.

 

Typy autentizace řešení od firmy SecurEnvoy:

  • Pre-loaded = uživatel má vždy k dispozici heslo pro další použití (první heslo uživatel dostává po autorizaci do SecurEnvoy).
  • Jednorázová hesla na vyžádání - uživateli se po vyžádání objeví na displeji telefonu (flash SMS).
  • One Time Code – uživatel dostává vždy nové jednorázové heslo pro další použití (jak při úspěšné, tak neúspěšné autentizaci).
  • Day Code – heslo je použitelné po definovaný počet dnů, následně uživatel dostává nové, bez ohledu na to, zdali se autentizoval či nikoliv.
  • Tmp Static Code – definované statické heslo platné po definovanou dobu a po uplynutí doby se vrací zpět na One Time Code či Day Code (forma například pro řešení situací, kdy uživatel zapomněl telefon).
  • Voice Call – podpora jednorázových hesel zadaných přes pevnou linku.
  • Softwarové tokeny – pro smartphony a laptopy s Windows a MAC
  • Jednorázová hesla zaslaná přes email – preload, real time, three codes a periodic
Našli jste v článku chybu?