Bing se nyní lépe přizpůsobí zájmům uživatelů

19. 4. 2014

Sdílet

Microsoft o chystaných změnách informoval již počátkem dubna, avšak uživatelé se jich dočkali až nyní. V rámci personifikovaného obsahu se ve spodní části Bingu uživatelům zobrazují ikonky s obsahem, o který by daný uživatel mohl mít s největší pravděpodobností zájem. Novinky na Bingu přicházejí jen krátce poté, co Microsoft představil hlasovou asistentku Cortana (založenou na Bingu), jež má konkurovat Siri a Google Now.


Cortanu i nové karty na Bingu Microsoft představil ve snaze zobrazovat uživateli pouze obsah, který jej zajímá. Personalizovaná data z Bingu se mohou objevovat na Bing.com, v Cortaně (pro uživatele Windows Phone 8.1), stejně jako v mobilních aplikacích založených na Bingu. Uživatelé vyhledávače od Microsoftu se nově dočkají zobrazování zpráv, které by je mohly zajímat, časů odletů, informací o akciích či statusů ze sociálních sítí. Rozdíl oproti Google Now je v tom, že Bing vyžaduje, aby uživatel na počátku nastavil své zájmy, zatímco služba od Googlu se zájmy uživatele učí za pochodu.

 

Zdroj: IDG News Service

Našli jste v článku chybu?