Hlavní navigace

BusinessWorld: Slevovým serverům v Česku začínají těžké časy

4. 5. 2011

Sdílet

Za tu dobu v Česku vznikly stovky slevových serverů, které se s většími či menšími úspěchy snažily navázat na fenomenální úspěch prvního a největšího slevového serveru Slevomat. Jenže podle odborníků, kteří se problematikou tohoto druhu obchodu zabývají, nastávají tomuto odvětví horší časy.

„Zákazníci už si všimli, že klesá kvalita slevových nabídek na úkor kvantity. Z toho důvodu také klesá průměrný počet prodaných slevových kupónů na jednu nabídku,“ popisuje aktuální dění ve světě hromadných internetových Michal Hardyn ze serveru SlevyDnes.cz. Ten patří aktuálně mezi dva nejnavštěvovanější porovnávače slev v České republice. „Před dvěma měsíci jsme zpracovávali slevy od zhruba 130 slevomatů, v současné době už je to více jak 200 slevových serverů. Před dvěma měsíci pak bylo aktuálních zhruba 1200 nabídek na slevy, aktuálně je jich kolem 1600,“ dodává Hardyn.

A co ještě toto obchodní odvětví podle znalců čeká?

1) Zjevným trendem letošního roku v tomto oboru je „pročišťování“ trhu. Stále se sice objevuje velké množství nových webů, nicméně zaznamenáváme významné množství projektů, které konkurenční tlaky neustály a musely svůj provoz významně omezit nebo ukončit.

2) Na druhou stranu lze očekávat, že po dramatickém vývoji v minulem roce začnou vznikat také projekty od konzervativnějších online hráčů. Na začátku března spustil Seznam.cz jeho Seznam Tip. V dubnu spustilo slevový server také Aukro.cz.

Pokračován článku se zbylými predikcemi pro letošní rok naleznete na sesterském magazínu CIO BusinessWorld.

 

Úvodní foto: © claudio - Fotolia.com

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?