Komplexní servisní služba Total Service Care má umožnit zákazníkům kontrolu nákladů v oblasti velkoformátového tisku a regulaci cash flow. Služba může zahrnovat instalaci, telefonickou podporu, servis u zákazníka a automatickou dodávku spotřebního materiálu.
Mezi výhody nového řešení mají podle zástupců Canonu patřit kromě kontroly nákladů i zákaznický servis. Zákazník platí pouze za služby, které opravdu využívá. Poplatky za servis a podporu řešení jsou zahrnuty v ceně, proto jsou eliminovány neočekávané náklady. Podle potřeby je možné nastavit i rychlost odezvy, takže řešení je neustále funkční a minimalizuje prostoje.
K dispozici je také služba eMaintenance, která umožňuje automatické reportování stavu zařízení poskytovateli servisních služeb. Automatické hlášení poruch má pomoci technikům zjistit stav tiskárny a umožnit včasné zajištění všech potřebných součástek k případné opravě, což minimalizuje čas potřebný na opravu. Systém také pravidelně posílá poskytovateli informace o využívání služeb, což má umožnit automaticky objednávat nový inkoust, jakmile začne docházet, a zároveň automatické účtování.
Nové řešení podle zástupců Canonu ocení především ti, kteří používají velkoformátové tiskárny Canon pro tisk fotografií, nátisků nebo tisk dokumentů z CAD aplikací (například v architektuře, strojírenství a stavebnictví). Řešení má být zároveň vhodné pro organizace ve veřejném sektoru, které uvažují o zavedení velkoformátového tisku a chtějí mít kontrolu nad svými náklady.
Total Service Care je k dispozici pro uživatele velkoformátových tiskáren imagePROGRAF iPF650, iPF655, iPF6300, iPF6350, iPF750, iPF755, iPF8300 a také novinek iPF6300S a iPF8300S.