Canon rozšířil bezplatný servis u zákazníků

15. 3. 2011

Sdílet

Jedná se o službu, která se vztahuje na vybrané laserové tiskárny a multifunkční zařízení společnosti Canon. Ta pokrývá všechny náklady spojené se servisní službou, včetně výjezdních nákladů, cestovného a servisních hodin a je platná rok od zakoupení zařízení. Patrícia Královičová, Product Business Development Manager OPP ve společnosti Canon, říká, že dosud se služba setkala s poměrně velkým ohlasem a to je důvod pro rozšíření počtu zařízení, na něž se vztahuje.

Společnost Canon nyní rozšířila nabídku produktů, na které se služba vztahuje, a zákazníci tak nyní mohou službu využít celkem u 32 zařízení. Služba se vztahuje např. i na černobílou laserovou tiskárnu Canon i-Sensys LBP6650dn, která nabízí integraci do podnikových sítí. Seznam všech produktů, pravidla a podmínky pro uplatnění servisu naleznete na webu Canonu.

Našli jste v článku chybu?