Služba, která je určena společnostem, které chtějí svým zákazníkům v zahraničí nabídnout za zvýhodněnou sazbu volání na informace o svých službách nebo například usnadnit styk se svým zákaznickým servisem, byla doposud dostupná pouze ze tří středoevropských zemí - nově byla rozšířena do celkem 39 států. Náklady na telefonický hovor se dělí mezi zákazníka, který platí sazbu stejnou nebo nižší, než je poplatek za místní volání, a volaného – tedy firmu, která si službu Novera modré číslo ze zahraničí zřídila.
Firmy mohou například poskytovat informace o svých produktech, zajišťovat prodej či servis nebo telefonní číslo využít pro hlášení poruch. Ve všech destinacích je služba dostupná jak z pevných, tak i z mobilních sítí.
Poplatek za zřízení služby Novera modré číslo ze zahraničí je 2 950 Kč, měsíční paušál za její využívání je bez doplňkových služeb 950 Kč.
„Firmy s mezinárodní působností chtějí svým zákazníkům nabídnout co nejjednodušší kontakt napříč různými zeměmi a světadíly. Nejdříve jsme zákazníkům umožnili volání ze Slovenska, Maďarska a Polska, a nyní jsme zprovoznili desítky dalších destinací. Do budoucna počítáme s dalším rozšiřováním dostupnosti této služby,“ říká Pavel Brabenec, ředitel divize produktů a projektového řízení společnosti GTS Novera.