„Chceme, aby Centrum.cz bylo místem, kde se naši uživatelé budou cítit příjemně a najdou přehledně vše podstatné. Počínaje kvalitním zpravodajstvím, praktickými službami a zábavou konče.“ shrnula novinky Lenka Heřmanová, ředitelka pro produkt Centrum Holdings.
Centrum.cz nedávno oslavilo 12 let na trhu a jeho majitelé chtějí zjevně tuto příležitost využít k inovaci. Designových a obsahových změn je ovšem tolik, že někteří uživatelé mohou mít problém se na přepracovanou homepage přeorientovat.
Shrnutí nejdůležitějších novinek:
Designové změny
Stránka má nově větší písmo, používá výraznější barvy a jednodušší grafiku, která má údajně zaručit lepší čitelnost a snadnější navigaci na stránce. Úpravou prošlo také samotné logo Centrum.cz.
V novém layoutu jsou také tři skiny, které umožní uživatelům personalizaci domovské stránky.
Obsahové změny
Nejvíce relevantní a aktuální informace jsou umístěny v horní části stránky. Na první pohled uživatelé uvidí jaké bude počasí, kdo slaví svátek, co zásadního se právě děje nebo jestli jim přišel nový e-mail.
Obsahové sekce také budou více využívat větší fotografie, jako upoutávky na konkrétní články.
Ve spodní části stránky je nově přidáno i další vyhledávací okno.
Bližší představení hlavních změn je také na adrese nove.centrum.cz.