CES: Nvidia chce nastartovat novou generaci hraní

Nvidia představila GeForce RTX 2060, grafickou kartu postavenou na architektuře Turing dostupnou desítkám milionům hráčům po celém světě.

CES: Nvidia chce nastartovat novou generaci hraní



Grafická karta RTX 2060 přináší podle výrobce výjimečný výkon v moderních hrách s vylepšenou grafickou díky ray-tracingu v reálném čase a umělé inteligenci. Výkon a vlastnosti dříve dostupné pouze v high-end grafických kartách jsou nyní k dispozici za cenu 349 dolarů.

RTX 2060 je o 60 % výkonnější v aktuálních titulech než předchozí generace GTX 1060, nejpopulárnější Nvidia grafická karta minulosti, a dosahuje tak výkonu GeForce RTX 1070 Ti. Díky RT a Tensor jádrům v grafickém čipu zvládne Battlefield V se zapnutou technologií ray-tracing na 60 snímků za sekundu.

Grafická karta GeForce RTX 2060 bude celosvětově dostupná od 15. ledna 2019.

„Budoucnost hraní počítačových her pro desítky milionu hráčů právě začala,“ řekl zakladatel a CEO společnosti Nvidia Jensen Huang, který se postaral o odhalení RTX 2060 na veletrhu CES, a dodal: „Hráči využívající stolní počítač jsou velmi nároční a grafická karta RTX 2060 udává nový standard – bezkonkurenční cenu, mimořádný výkon a ray-tracing v reálném čase, který smazává rozdíl mezi filmy a hrami. Je to opravdu skvělý moment pro hráče a herní průmysl.“

RTX 2060 je vybavena vylepšeným jádrem multiprocesoru pro efektivnější zpracování náročných výpočtů v moderních hrách. Podporuje souběžně úlohy ve formátu plovoucí desetinné čárky a celočíselné operace, technologii adaptive shading a novou architekturu paměti s dvojnásobnou kapacitou vyrovnávací paměti v porovnání s předchůdci. Moderní hry mohou tyto výhody využít a dosáhnout tak až 2x vyššího výkonu oproti GTX 1060.

RTX 2060 integruje 6 GB vlastní paměti typu GDDR6 a 240 Tensor jader schopných dosáhnout 52 teraflops výkonu, které umožní vylepšit výkon ve hře díky technologii Deep Learning Super Sampling (DLSS).

DLSS využívá hloubkové analýzy a umělé inteligence a aplikuje je do vykreslovacích technik. Výsledkem jsou ostré a hladké hrany na vykreslených objektech a vyšší výkon ve hře.

Úvodní foto: Nvidia

Galerie










Komentáře