Za projektem WebTop100 stojí Dobrý web, poradenské centrum specializující se na tvorbu www stránek, přičemž se celá soutěž zaměřuje na hodnocení webových stránek českých firem. Soutěžilo se celkem ve třech kategoriích: hlavní žebříček, oborové žebříčky a speciální žebříčky. Do hlavní, první zmíněné, skupiny byly zařazeny nejvýznamnější české společnosti podle žebříčku Czech Top 100, jenž je sestavován dle ekonomických ukazatelů jednotlivých firem. Zúčastněné weby byly hodnoceny odbornou porotou podle pěti základních kritérií, a sice použitelnosti, grafického designu, technického řešení, marketingu a přínosu pro uživatele.
Kromě hlavního žebříčku, jemuž v posledních dvou letech vévodil web společnosti ČEZ, bodovala Česká pošta navíc i v oborovém žebříčku Transport, kde rovněž obsadila první pozici. „Velký důraz klademe na webové on-line aplikace, které uživatelům pomohou zjistit informace bez nutnosti návštěvy pobočky. Ve spolupráci s naším Callcentrem se zabýváme každou připomínkou uživatelů našeho webu a klientů, která by mohla náš web v dalším vývoji posunout a přivést další spokojené návštěvníky“ komentoval úspěch webu ceskaposta.cz Václav Beníšek z odboru komunikace.
Nejlepších 10 webů podle WebTop100 2010