Cisco a Salesforce propojí svá řešení

26. 9. 2016

Sdílet

Obě společnosti budou spolupracovat především na vývoji produktů, které propojí příslušné platformy Cisco s produkty Salesforce. Cílem aliance je nabídnout podnikům nástroje pro zvýšení efektivity jejich zaměstnanců.

V oblasti spolupráce poskytnou společnosti Cisco a Salesforce svým zákazníkům nativní integraci nástrojů Cisco Spark a Cisco WebEx s produkty Salesforce Sales Cloud a Service Cloud.

Tato integrace umožní zákazníkům komunikovat prostřednictvím chatu, videa i hlasového hovoru, aniž by museli opustit prostředí Salesforce nebo instalovat plug-in. Tím se eliminují problémy spojené s přepínáním aplikací.

Integrace Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má zase umožnit především komplexnější přehled firem o jejich službách postavených na internetu věcí. Zatímco Jasper poskytuje základní platformu pro zařízení internetu věcí, IoT Cloud propojuje miliardy událostí a umožňuje jejich analýzu tak, aby poskytovatel služeb nabídl zákazníkovi přesně to, co vyžaduje.

Jako příklad z praxe mohou sloužit nákladní vozidla připojená do internetu věcí. Zařízení z aut spravovaná v Jasperu odesílají data do IoT Cloud a díky tomu mohou být zákazníci informováni, v jakém stavu se jejich objednávka nachází -- to vše v reálném čase. Zaměstnancům pak například může systém ukázat, u kterého vozidla je nutné udělat údržbu.

Spolupráce v oblasti zákaznických služeb si klade za cíl nabídnout komplexní řešení pro firemní kontaktní centra. Cisco svým produktem Unified Contact Center Enterprise zajišťuje technické zpracování hovorů a multikanálový management. Service Cloud společnosti Salesforce zase poskytuje agentům v kontaktních centrech přehled o zákaznících.

Dokončení integrací nástrojů pro spolupráci je naplánováno na druhou polovinu roku 2017, stejně jako integrace v oblasti internetu věcí. Integrace Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná již dnes prostřednictvím online obchodu Salesforce AppExchange.

Našli jste v článku chybu?