Nabízí mimo jiné sadu komplexních služeb, jejichž cílem je především úspora času, snižování nákladů a zvyšování efektivity a kvality provozu kontaktního centra. Novinku je ale možné zakoupit i jako nehostovanou verzi, implementovanou na hardwaru uživatele.
Zájemce má možnost si nejdřív vyzkoušet provoz zdarma až po dobu 3 měsíců, porovnat dosažené výsledky a teprve pak se rozhodnout. Další výhodou je cena - jde o řešení bez investic, pouze s měsíčními náklady za reálné využívání příslušného počtu licencí.
Řídící pracovníci call center podle dodavatele například ocení, že operátor pracuje v jednotném prostředí (s jedinou aplikací), že není zatěžován prací s mnoha aplikacemi a opakovaným zadáváním dat, čímž výrazně zkrátí dobu vyřízení hovoru nebo e-mailu.
Součástí Clever Call Center je také e-mailové řešení, které umožňuje automatickou distribuci e-mailů (web formulářů, faxů, sms, dopisů) dle jejich obsahu na příslušné operátory v závislosti na jejich dovednostech. Zákazník získává 100 % kategorizaci netelefonní komunikace a může tak lépe poznat obchodní chování svých klientů. Konkurenční výhodou je práce s uživatelským editorem, který umožňuje zákazníkovi velmi rychle reagovat na změny na trhu nebo na neočekávané situace.