Hlavní navigace

CyberPower s novým servisním partnerem

22. 8. 2024

Sdílet

CyberPower BR1000ELCD-FR Autor: CyberPower

CyberPower změnila svého servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko a nyní veškeré servisní úkony realizuje společnost Complet, která plně nahrazuje CDC Data. K této nucené změně došlo z důvodu ukončení servisních činností předchozí společnosti. 

Školíte své zaměstnance ohledně využití možností AI?

Servisní smlouva pokrývá kompletní portfolio značky CyberPower, tedy od nabídky záložních UPS systémů pro koncové zákazníky, přes jejich větší modely pro malé a střední firmy až po komplexní řešení pro velké firmy a instituce. 

Standardní záruka na výrobky CyberPower je dvouletá a je možné si ji za poplatek prodloužit, např. na tři nebo i více let. V případě podnikových zákazníků jsou servisní úkony dané konkrétním řešením a umístěním. 

Video ke kávě

Máte čas na rychlé a informativní video?

Většinou jde o zařízení umístěná do racku v serverových místnostech, a tak je nutné zásahy provádět přímo v místě instalace. Pokud servisní úkony nejsou kryty implementačním dodavatelem, je CyberPower prostřednictvím společnosti Complet schopen zajistit tyto zásahy na místě a dle požadované úrovně SLA. 

 K tomuto účelu má nový servisní partner nastavené procesy, skladovou zásobu náhradních dílů, a především vyškolené mobilní specialisty, kteří vyjíždějí k zákazníkům po celé ČR i SR a řeší situaci na místě. Firemní zákazníci mají též možnost preventivních servisních zásahů, které zahrnují vzdálenou správu a monitoring, update firmwaru a aktualizace softwaru, preventivní výměnu akumulátorů, i možné reálné testování výpadku elektrického napětí a dopadů na infrastrukturu.

 

Získejte pro svůj produkt či službu ocenění IT produkt roku! Soutěž „IT produkt roku“ vyhlašuje redakce Computerworldu s cílem vyzdvihnout výrobky disponující vlastnostmi, které je významně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie. Může přitom jít jak o celkově inovativní pojetí produktu, tak o jednotlivé funkční zdokonalení, výrazně zjednodušené ovládání nebo třeba o výjimečně příznivou cenu.

Soutěž probíhá ve třech samostatných kolech v kalendářním roce a každý postupující produkt či služba do jednoho ze tří finálových kol získává právo na titul IT produkt roku.

Máte-li zájem účastnit se soutěže IT produkt roku, neváhejte. Kontaktujte nás prosím na itprodukt@iinfo.cz.

O přihlášku a více informací si můžete napsat nebo zavolat na telefonech 776 204 420 nebo 604 266 707 či 725 326 893, případně na také na adrese itprodukt@iinfo.cz.

Našli jste v článku chybu?