Učiní tak prostřednictvím nové dceřiné firmy Centropol Telecom na podzim tohoto roku.
Spolupráce Vodafonu a Centropolu se vydává jinou cestou, než tomu dosud bylo u většiny českých virtuálních operátorů. Nejedná se pouze o model přeprodávání služeb operátora pod jinou značkou, ale o plnohodnotné provozování veškerých služeb v pronajaté síti a to zejména služeb tarifních.
Centropol bude podle svých slov nabízet hlasové, datové i roamingové služby zatím především pro zájemce o paušální tarif. Operátorům prý chce konkurovat hlavně nižší cenou.
Distribuce bude z počátku probíhat existujícími prodejními kanály, které jsou zaměřeny na fyzické osoby, případně drobné podnikatele.
"Máme v plánu oslovit nejdříve stávající portfolio zhruba 350 000 zákazníků, kterým dodáváme elektřinu a zemní plyn. Následně plánujeme spustit masivní marketingovou kampaň na oslovení dalších zákazníků z řad domácností i firemních zákazníků. Konkrétní ceny tarifů zveřejníme krátce před spuštěním služeb," řekl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel Centropolu.