Online kancelář nabízí funkcionality, které zahrnují všechny podstatné kancelářské činnosti – email, vytváření dokumentů, tabulek, prezentací a jejich následné sdílení a komunikaci v rámci týmu. Nový produkt je přímou reakcí na letošní akceleraci změn v organizaci práce.
„Online kancelář klade důraz na vzájemnou propojenost aplikací v online prostředí. Právě akcentem na sdílení aktivit se odlišuje od jiných kancelářských aplikací,“ komentuje nový produkt Andrej Hyben, ředitel Denevy.
Online kancelář je založena na intuitivním a jednoduchém ovládání. Z hlavního rozhraní se uživatel dostane napříč všemi dokumenty, projekty, ke svému kalendáři a k dalším praktickým funkcím, které Online kancelář nabízí. Nový produkt je určen nejen pro členy týmu velkých a středních firem, ale i pro využití v rámci rozvíjejících se společností a jednotlivcům, soukromým či podnikajícím.
Online kancelář je postavena na kancelářském produktu OnlyOffice, ke kterému byly doplněny návazné služby v komplexní kancelářský ekosystém.