Mezi hlavní výhody novinky patří zabezpečení a průkaznost mobilní komunikace, může napomoci zrychlit rozhodovací procesy a také zabraňuje zneužívání např. mobilních služebních telefonů.
Některé společnosti chtějí omezit využívání mobilních telefonů zaměstnanci pouze na pracovní záležitosti. V důsledku toho budou zaměstnanci pomocí mobilů řešit pouze pracovní věci a zároveň se zvýší jejich efektivita. Dojde k omezení protelefonovaného času.
„Nyní jsme schopni spravovat a ukládat nejen všechny mobilní hlasové záznamy na zabezpečený server a následně je prostřednictvím aplikace ReDateXperience analyzovat, ale dokážeme zaznamenávat i všechny odchozí a příchozí sms,“ říká Jiří Kristek, člen představenstva výrobce, a zároveň dodává, že novinka snižuje i riziko úniku obchodních informací. Nespornou výhodou je bezproblémové řešení sporů se zákazníky nebo případné budoucí spory a soudní výlohy.
Záznam uskutečněný pomocí modulu ReDateXperience umí v první fázi zaznamenat veškerou konverzaci uskutečněnou pomocí mobilních telefonů s operačním systémem Symbian třetí až páté generace.