Do App Store nejde umístit aplikace využívající Dropbox

4. 5. 2012

Sdílet

Podle společnosti Dropbox, která vývojářům nabízí sadu pro využití jejího cloudového úložiště, to souvisí s placeným tarify nabízejícími rozšíření základní kapacity, která je všem k dispozici zdarma. SDK totiž zahrnuje i verzi pro počítače, která uživatelům umožňuje přikoupit si další prostor jiným způsobem než prostřednictvím App Store.

„Apple odmítá aplikace využívající naše SDK proto, že umožňujeme uživatelům vytváření účtů mimo App Store. Jednáme s Applem o možném řešení, které by mohlo uživatelům i nadále nabízet jednoduše ovladatelné služby,“ oznámil Dropbox ve svém prohlášení. Společnost Apple se prozatím k tomuto problému nevyjádřila.

Podle vývojářů se Applu nelíbí možnost přechodu na verzi „Desktop“, která otevře prohlížeč Safari a nasměruje uživatele na web Dropboxu, kde je možno objednat další služby mimo App Store. Apple přitom razí politiku stoprocentního zprostředkování všech placených služeb. Pokud by se podobně zachovaly i další služby, znamenalo by to pro Apple pokles příjmů z provizí.

Našli jste v článku chybu?