Hlavní navigace

ERP pro obchodníky představila v Česku firma Microsoft

1. 2. 2011

Sdílet

Celou společnost tak bude podle výrobce možné vést na základě aktuálních dat přímo z prodejen a dalších prodejních kanálů.

Kromě standardních vlastností informačního systému Dynamics AX jsou v novém řešení pro retail dostupné i specifické funkce pro oblast přímé podpory obchodu a jeho propojení s rozhodováním a plánováním. Patří mezi ně například:

  • centralizovaná správa prodejny,
  • flexibilní pokladna integrovaná přímo do informačního systému,
  • podpora prodeje a reklamních akcí,
  • snadná rozšiřitelnost s globální podporou,
  • otevření možností vícekanálového prodeje,
  • podpora hardwarových a platebních standardů.

 

Milan Cvrkal, produktový manažer divize podnikových řešení Microsoft Dynamics, shrnuje hlavní přínosy nového řešení slovy: „Díky této novince, která kombinuje často kritickou podporu pokladen a prodejních míst s podporou řídících a plánovacích procesů centrály, je možné dosáhnout jednotného přístupu k obchodu v jednom kompletním řešení. Zákazníkům pomůžeme snížit celkové náklady na vlastnictví, snížit roztříštěnost jejich systémů a zlepšit přesnost informací.“

Našli jste v článku chybu?