Celou společnost tak bude podle výrobce možné vést na základě aktuálních dat přímo z prodejen a dalších prodejních kanálů.
Kromě standardních vlastností informačního systému Dynamics AX jsou v novém řešení pro retail dostupné i specifické funkce pro oblast přímé podpory obchodu a jeho propojení s rozhodováním a plánováním. Patří mezi ně například:
- centralizovaná správa prodejny,
- flexibilní pokladna integrovaná přímo do informačního systému,
- podpora prodeje a reklamních akcí,
- snadná rozšiřitelnost s globální podporou,
- otevření možností vícekanálového prodeje,
- podpora hardwarových a platebních standardů.
Milan Cvrkal, produktový manažer divize podnikových řešení Microsoft Dynamics, shrnuje hlavní přínosy nového řešení slovy: „Díky této novince, která kombinuje často kritickou podporu pokladen a prodejních míst s podporou řídících a plánovacích procesů centrály, je možné dosáhnout jednotného přístupu k obchodu v jednom kompletním řešení. Zákazníkům pomůžeme snížit celkové náklady na vlastnictví, snížit roztříštěnost jejich systémů a zlepšit přesnost informací.“