Podle zatím neauditovaných výsledků dosáhl celkový obrat společnosti výše 384 milionů korun, což je o necelou desetinu více než o rok předtím.
„Český trh je mimořádně saturovaný a naše pozice jedničky na trhu je pro další růst složitá, přesto jsem opravdu rád, že se nám to dlouhodobě daří,“ říká Juraj Ferenc, ředitel české pobočky společnosti Eset. Podle něj je zde stále potenciál růstu, a to zejména ve firemním segmentu.
Eset v České republice drží nejsilnější tržní podíl v segmentu malých a středních společností. Kombinací nových produktů a služeb představených v září loňského roku však posiluje i v segmentu Enterprise. O spokojenosti zákazníků pak prý nejvíce svědčí vysoká věrnost. U firemních zákazníků dosahuje celkem 91 %.
V jednotlivých produktových kategoriích se pohledem meziročního srovnání nejvíce dařilo produktům určeným pro šifrování koncových zařízení. Prodeje Endpoint Encryption dosáhl desetinásobného růstu.
Velký vliv na to měly nejen nové regulatorní požadavky, zejména GDPR, ale obecně zvýšený zájem o tuto formu ochrany. Dlouhodobě rostou i prodeje produktů pro domácí uživatele, které představují přibližně polovinu obratu společnosti.
Celkový obrat společnosti zahrnuje kromě prodeje bezpečnostních produktů i konzultace a poradenství. V segmentu služeb Eset zaznamenal významný meziroční růst. Jednou z nejvýznamnějších aktivit jsou penetrační testy.
Hlavní obchodní cíle pro letošní rok míří především do segmentu Enterprise. Kromě toho chce Eset také zvýšit úroveň služeb, se kterou se zákazníci skrze partnery Esetu setkávají. Jde především o technická školení.