Společnost nechce sama vyvíjet hry, ale raději by fungovala jako vydavatel, který by nezávislým vývojářům obstarával marketing a další služby, přičemž by za to inkasoval provize. Podle portálu TechCrunch by Facebook distribuoval a podporoval prodej aplikací pomocí cílené reklamy na mobilních zařízeních. Nutno podotknout, že Facebook se v mobilní reklamě vyzná - jen za poslední čtvrtletí na ní vydělal 373 milionů dolarů, přičemž příjmy z virtuálních nákupů (například nákupy v sociálních hrách) činily jen 200 milionů dolarů.
Podle analytiků by to však Facebook v herní branži neměl jednoduché. Společnost by musela konkurovat zavedeným distribučním kanálům typu Apple App Store a Google Play. I když tyto e-shopy nezastávají stejnou pozici, jakou by chtěla mít největší sociální síť světa, vývojáři jim odevzdávají 30 % svých příjmů, takže by jistě rozmýšleli, zda své příjmy ještě více snížit partnerstvím s Facebookem.
Zdroj: Techspot