Změny se prozatím budou týkat pouze desktopové verze této sociální sítě, pokud však nenastanou žádné větší komplikace, dočká se reklam za nějaký čas i verze mobilní. "Chceme to udělat promyšleně," uvedla mluvčí Facebooku. "Lidem se nezobrazí více než jeden sponzorovaný příběh denně, jež bude navíc viditelně označen," dodala. Reklama mezi hlavními a nejnovějšími příspěvky by se měla vždy týkat věcí, které uživatel již v minulosti "lajkl". I když jednu reklamu denně uživatelé jistě překousnou, je otázkou, zda Facebook jejich počet v budoucnu nenavýší.
Společnost dodává, že uživatel bude mít možnost konkrétní reklamu odstranit kliknutím na křížek, nebude však moci zcela zamezit zobrazování reklam. Facebook zkoušel zobrazovat reklamy mezi hlavními a nejnovějšími příspěvky již dříve, v roce 2008 však s touto praktikou skončil. A nyní to očividně chce zkusit znovu. Můžeme jen doufat, že Facebook v budoucnu nezaplaví hlavní a nejnovější příspěvky reklamami úplně.