Facebook americkému deníku Wall Street Journal (WSJ) potvrdil, že testuje systém rozšířených statusů. To znamená, že bychom měli již brzy mezi nejnovějšími příspěvky našich přátel na Facebooku vidět jejich další aktivity - například to, jaké stránky komentovali. To by mělo pomoci tvůrcům těchto stránek navnadit další uživatele, aby se na ně také podívali. Společnost rovněž uvažuje o vytvoření nových tlačítek podobných „Líbí se mi“. Podle WSJ by měla vzniknout tlačítka "Chci" a "Potřebuji". Díky tomu by Facebook mohl získat nové informace o svých uživatelích - ostatně, již nyní používá „Líbí se mi“ přátel při zobrazování reklam.
Jak budou nová tlačítka fungovat? Dejme tomu, že kliknete na tlačítko "Chci" u vybraného automobilu. V dalších dnech pak můžete očekávat, že se vám budou zobrazovat související reklamy. Není zatím jasné, kdy Facebook tyto změny implementuje, podle WSJ by to mělo být na každoroční vývojářské konferenci F8. Její datum zatím nebylo stanoveno. Analytici dodávají, že by se Facebook mohl vydat stejnou cestou jako Google se svou sociální sítí Google+. Ta o svých uživatelích shromažďuje velké množství dat, umožňuje jim však určit, jak budou tato data použita.