Facebook zvažuje reklamní videa

18. 4. 2013

Sdílet

S informací přišel portál Ad Age s odkazem na blíže nespecifikované dobře informované zdroje. A hned na začátek je nutno podotknout, že video reklamy nebudou vůbec levné: Facebook si bude účtovat až milion dolarů za relativně krátký patnáctisekundový spot. Společnost navíc experimentuje se systémem, který by umožňoval jedné firmě zobrazovat až čtyři reklamy za den - a to by se účet za jediný den mohl vyšplhat až na čtyři miliony dolarů. Uživatelé by údajně díky novému systému neměli to samé reklamní video vidět vícekrát než jednou za den a celkem bude počet reklam na den omezen.


Formát videoreklam zatím není jasný, podle nepotvrzených informací se 15sekundové spoty budou přehrávat automaticky a zaberou část displeje, jež bude větší než Vybrané příspěvky. Podle expertů budou uživatelé na video reklamy reagovat spíše negativně, i když je Facebook implicitně bude vysílat beze zvuku. Neví se zatím zda a v jaké formě se video reklamy objeví na mobilních zařízení. Jasné je, že o video reklamu na Facebooku budou mít firmy obrovský zájem, a to především kvůli tomu, že si budou moci zvolit, na jaké pohlaví a věk ji budou cílit.

 

Zdroj: Techspot

Našli jste v článku chybu?