Celkem Facebook ve druhém čtvrtletí tohoto roku, které končilo 30. června, utržil 2,91 miliardy dolarů, a předčil tak očekávání analytiků. Příjmy z reklamy, jež tvoří velkou většinu celkových tržeb, dosáhly 2,68 miliardy dolarů, což v meziročním srovnání značí růst o 67 %. Z této částky 62 % příjmů pramenilo z reklam na mobilních zařízeních, což je oproti roku 2013 o 41 % více. Čistý zisk společnosti dosáhl 791 milionů dolarů, přičemž i zde Facebook v meziročním srovnání zaznamenal dramatický nárůst - o 138 %.
"Naše komunita i nadále roste a my před sebou vidíme spoustu příležitostí, jak propojit i zbytek světa," uvedl v oficiálním prohlášení Mark Zuckerberg. Facebook má nyní 1,32 miliardy aktivních uživatelů (ještě před rokem to bylo o 200 milionů méně). Odhaduje se, že Facebook v tomto roce získá 22 % celkových globálních příjmů všech firem z mobilní reklamy, zatímco Googlu připadne polovina.
Zdroj: IDG News Service