Základním prvkem nové nabídky je aplikace pro komplexní řízení vztahů se zákazníkem postavená na platformě Microsoft Dynamics CRM. Novinka zahrnuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení přehledu o zákaznících; od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči. T-Systems zajišťuje řadu služeb spojených s instalací, konfigurací, provozem a následnou péčí o systém Dynamics CRM, a to jak v hostované podobě, tak i formou implementace u zákazníka.
Hostované řešení podle představitelů T-Systems usnadňuje používání služeb Dynamics CRM. Zákazník nemusí investovat do vlastní infrastruktury a nákupu celého řešení, nemusí se věnovat podpoře pro uživatele a řešení závad a platí jen za používání služby, kterou lze dynamicky nastavit a měnit přesně dle potřeb zákazníka. Podpora zahrnuje helpdesk i konzultace.
„Hostovaná řešení systémů jako je Microsoft Dynamics CRM, Sharepoint Server nebo sjednocená komunikace, představují nový směr, kterým se chceme zaměřit a nabídnout zákazníkům snadno dostupné služby, které nevyžadují investice a minimalizují provozní náklady,“ říká Petr Biskup, manažer zodpovědný za rozvoj řešení Microsoft Dynamics v T-Systems.