Firemní komunikace v cloudu pro klasické i mobilní klienty

8. 11. 2012

Sdílet

Novinka umožňuje využívat komunikaci v reálném čase jako aplikaci v rámci datového centra.

OpenTouch je založen na standardu SIP (Session Initiation Protocol) a integruje veškeré komunikační kanály – od chytrých telefonů až po videokonferenční místnosti. Výhodou je podle dodavatele i možnost využívat OpenTouch nejen jako aplikační server, ale i jako samostatné řešení v prostředí virtualizovaných datových center.

Klíčovým prvkem nového produktu je nástroj Conversation, který spojuje veškeré datové, hlasové a video služby v zařízení iPad. Zaměstnanci tak mohou snadno propojit své osobní tablety s komunikačními kanály zaměstnavatele, přepínat mezi hlasovou komunikací, e-maily, textovou komunikací nebo videokonferencemi a přidávat i odebírat účastníky konverzace.

Jde však prý o více než pouhou podporu rostoucího trendu využívání vlastních zařízení v zaměstnání (BYOD – bring your own device). OpenTouch je podle výrobce ve skutečnosti komunikační platformou, která byla navržena pro firmy s geograficky oddělenými nebo mobilními pracovišti.

Našli jste v článku chybu?