GameStar: Fight Night Champion – Balboa hadr

4. 1. 2011

Sdílet

Na prezentaci EA Sports v San Francisku, daleko za Velkou louží, jsme dostali možnost dozvědět se více o chystaném přídavku do série Fight Night. Přejděme tedy přímo k věci: Fight Night Champion bude vůbec prvním hra v rámci EA Sports, která ponese varovné označení M. Není tomu tak jen proto, že se objeví mnohem víc krve, ale zejména proto, že kariérní režim hráče vtělí do začínajícího boxera, kterého čeká skutečně tvrdý život. Prý se bude příběh inspirovat u veledíla jako je Rocky či dokumentární série ESPN, 30 for 30.

Kromě nově přidaného kariérního módu se dočkáme i hratelnostních změn. Konkrétně půjde o přepracování oblíbeného systému Total Punch Control, jenž se za své doby těšil z velké popularity – tvůrci se nicméně rozhodli mechanizmus změnit. Udělají tak proto, aby hráči nezneužívali relativně snadného pohybu pravým analogem proti směru hodinových ručiček. Tentokrát tedy půjde údery rozdávat mnohem jednodušeji, nehledě na to, jakou rukou či směrem.

Kromě ovládání se rovněž můžeme těšit na techniku, jíž říká šéf vývoje Brian Hayes „reflexivní boxování“. Blokování úderů a krytí půjde využívat hlavně ve spojení s protiútoky a úskoky, jelikož nikdo nechce hrát hru, v níž se každý bude jen krýt a nepůjde útočit. Ve výsledku by to mělo vypadat tak, že hráči zaměření hlavně na defenzívu se zvládnou krýt efektivněji než boxeři, kteří využívají spíše hrubou sílu.

Celé znění článku hledejte na sesterském webu GameStar:

http://gamestar.cz/preview/fight-night-champion-balboa-hadr-11763

Našli jste v článku chybu?