Halo: Reach není žádným těsně uzavřeným zdrojem informací pro ty, kteří mají naprosto do detailů prostudované všechny odbočky z hlavního příběhu, každou maličkost o kterékoliv hratelné i nehratelné postavě a dohrány předchozí díly. Ačkoliv hráči, kteří již mají zkušenosti s dřívějším dějem a postavami, mají jistě výhodu určitého pocitového spojení se sérií Halo a její atmosférou, měl by si ji užít dokonce i skalní fanoušek konkurenční platformy PlayStation 3, jenž ještě včera pomlouval její grafické provedení. Je to zejména díky tomu, že si tvůrci rozmysleli, jak vypravovat příběh, a dali se cestou mnohem schůdnější a logičtější: oproti předchůdcům totiž hra hráče nezahlcuje informacemi a pointě děje tedy vůbec není těžké přijít na kloub. Příběh se odehrává na planetě Reach, základně vojenských sil Spartans (něco jako Delta Force ve futuristických oblečcích), na níž absolvoval výcvik i hrdina minulých dílů, populární Master Chief. O něm ale ve hře vůbec nepůjde, jelikož na scénu přichází skupinka ostřílených vojáků zvaná Noble Team, do nějž se náš hrdina zapojuje pod jménem Noble Six. Jak vypadá? To je pouze na nás.
Dokončení článku naleznete na spřáteleném webu GameStar:
http://gamestar.cz/recenze/halo-reach-epicke-ukonceni-epicke-serie-11589