The Saboteur - Preview v Paříži
Vytvořit hrdinu, který by zapadl do herního obrazu Paříže a zároveň by naprosto nezměnil druhou světovou válku, byla jednou z nejtěžších věcí, se kterou se vývojářský tým potýkal při tvorbě Sabotéra. Když hráč poprvé okusí, jaké to je být irským automobilovým závodníkem Seanem Devlinem, nejde hned o souboj pro francouzský odpor. Časem ale Sean zjišťuje, že má stále více a více důvodů, proč s německými jednotkami okupujícími Francii bojovat. Když jsme se procházeli temnými uličkami Paříže, Tom French, hlavní designér hry, mi řekl: "Sean je přesně takový hrdina, jakým bych chtěl být." Když Sean cestuje ohromnou a otevřenou Paříží, má možnost osvobodit sektory okupované nacisty pomocí mechanismu zvaného "Vůle bojovat".
Ve hře je to poznat tak, že sektory s nízkou "Vůlí bojovat" jsou šedé a sektory s vysokou vůlí barevné. Občané v sektorech s vysokou "Vůlí bojovat" se k Seanovi v soubojích proti náckům připojí, zatímco v sektorech s minimální vůlí lidé pouze potřesou hlavou a budou se vyhýbat jakékoliv konfrontaci. "Myšlenka Vůle bojovat se zrodila jako jednoduchý návrh, podobně jako jste mohli vidět třeba v Battlefieldu," říká French. "Nápad sám byl navržen ve spěchu, protože jsme chtěli něco, co by ještě hráče do soubojů s německými okupanty vtáhlo. Černobílý koncept umožňuje hráčům vidět, že opravdu ovlivňují svět a je jen na nich, jaký bude.
Celý článek hledejte na spřízněném serveru GameStar v tomto článku: http://gamestar.cz/preview/the-saboteur-preview-v-parizi-10863