Horowitz, který promluvil tento týden v New Yorku na konferenci Business Insider Ignition, nezapomněl také dodat, že pozdní vstup Googlu na trh se sociálními sítěmi není vůbec žádnou nevýhodou. „My nabízíme jiné hodnoty,“ nechal se slyšet viceprezident Google+. „Chápeme, že Google+ zatím není tím místem, kam jdete, pokud chcete svým přátelům popřát k narozeninám. Ještě tam nejsme… Naším cílem však není napodobovat sociální sítě minulosti. Máme své vlastní a zcela odlišné cíle.“
Horowitz na další otázku upřesnil, že když zmínil "sociální síť minulosti", myslel tím právě Facebook. Viceprezident pro Google+ dále dodal, že Facebook pouze zahlcuje své uživatele reklamami. „Když na sociální síti komunikuji se svými přáteli, to poslední co chci je, aby mi někdo prostřednictvím reklamy prodával sendvič. Chci se jednoduše s někým spojit v rámci svého ´nedotknutelného´ prostoru, kterým má být sociální síť. A je jedno, jestli zrovna mám rád sendviče,“ dodal Horowitz. Facebook se k celé věci odmítl vyjádřit.
Zdroj: IDG News Service