AdMob má v oblasti mobilní reklamy silnou pozici a podporuje i některé aplikace určené pro platformu Android od Googlu, které tak mohou zobrazovat reklamu. Koupě této firmy má zaplnit mezeru v portfoliu Googlu, který se zaměřuje primárně na mobilní vyhledávání. Zástupci Googlu jsou přesvědčeni, že tato oblast má velmi dobré perspektivy a mobilní uživatelé se tak mohou stát velmi významným zdrojem příjmů.
Akvizice naznačuje, že Google považuje mobilní reklamu za velmi důležitou, tvrdí Greg Sterling ze společnosti Sterling Market Intelligence, přičemž označuje tento krok díky svému rozsahu za takový, k jakému se Google odhodlá zhruba jednou za rok. Akvizice AdMob má mít podle Sterlinga vliv na celý trh s mobilní reklamou, protože zvýší jeho viditelnost a také se pravděpodobně rozšíří i do rozvíjejících se zemí.
Tole Hart, analytik Gartneru pak tvrdí, že akvizice AdMob přišla pro Google v pravý čas, neboť trh s mobilní reklamou je zatím poměrně malý a to má pomoci vyhnout se obavám o vzniku monopolu v tomto segmentu.