Programu Google Glass Work Certified Partners se účastní společnosti autorizované americkým gigantem, které mohou pro Glass vyvíjet firemní řešení, zapojit se do co-brandingu a využívat k propagaci svých produktů webovou stránku Glass at Work. Podle Googlu si přihlášku k účasti v programu podaly stovky vývojářů a společnost si vybrala několik z nich z řady odvětví od zdravotnictví přes sport až po média. Mezi partnery patří v současné době patří firmy APX, Augmedix, Crowdoptic, GuidiGO a Wearable Intelligence.
APZ Labs vyvíjí Skylight, firemní software pro Glass, AugMedix má v nabídce službu pro doktory, která zapisuje komunikaci do elektronických zdravotních záznamů, CrowdOptic vytváří sportovní a zábavní aplikace, GuidiGo se zaměřuje na muzea a kulturní instituce a Wearable Intelligence vytváří různé tréninkové služby. Jak dodávají analytici, i když mezi běžnými spotřebiteli čelí Glass vlně kritiky kvůli narušování soukromí, ve firemním prostředí se high-tech brýle od Googlu čím dál více prosazují.
Zdroj: ZDNet