Pokud od nynějška odesílatel integruje do svého e-mailu odkaz na odhlášení odběru elektronické pošty, Gmail tento odkaz přesune k hlavičce e-mailu vedle odesílatelovy e-mailové adresy tak, aby byl lépe viditelný. Novinka funguje pouze u určitého typu zpráv, a to těch, které se ukládají do inboxů Sociální sítě a Promo akce. I přes toto omezení se funkce jistě bude hodit a ušetří řadě uživatelů čas, který by jinak ztrávili manuálním procházením zpráv.
Podle Googlu je přemístění odkazu výhrou pro všechny. Pro odesílatele proto, že jejich zprávy s menší pravděpodobností skončí ve spamu a pro příjemce proto, že ušetří čas při hledání odkazu na odhlášení. Novinka se neobjeví u všech uživatelů Gmailu naráz, ale bude představována postupně v příštích několika týdnech. Nová funkce je zatím dostupná pouze na desktopu, v následujících měsících však Google bude pracovat na jejím zpřístupnění také u mobilních aplikací.
Zdroj: Techspot