Hlavní navigace

Google ze sítě AdWorks odstraní pornografický obsah

5. 7. 2014

Sdílet

Google vůbec poprvé oficiálně představil svůj úmysl odstranit z AdWords erotický obsah v březnu tohoto roku s tím, že toto pravidlo začne být uplatňováno od konce června. V novém e-mailu nejmenovanému zadavateli reklamy na pornografické stránky, který zveřejnil portál VentureBeat, Google uvedl, že již dále nebude přijímat reklamy, které propagují sexuální akty a aktivity. Podle provozovatelů pornografických stránek má toto omezení již vliv na jejich návštěvnost.


"Fungovalo to dlouhých dvanáct let, takže jednoduše nečekáte, že se to najednou ze dne na den změní," uvedl pro televizní stanici CNBC Theo Sapoutzis ze společnosti AVN Media Network. Sapoutzis byl jedním z prvních zadavatelů reklamy, kteří si v roce 2002 AdWords předplatili. Příjmy Googlu z AdWords za poslední čtvrtletí dosáhly 13,8 miliardy dolarů, což reprezentuje asi devadesát procent celkových příjmů společnosti.

 

Zdroj: Techspot

Našli jste v článku chybu?