Podniky si v kancelářích umístěných v jiných lokalitách obvykle instalují samostatné poštovní servery, a to proto, aby zajistily dobrý výkon, řádné zabezpečení či vyšly vstříc různým nařízením. Bohužel ale v tu chvíli tyto firmy ztrácejí výhody jediného serveru poskytujícího nástroje na spolupráci – především možnost vidět dostupnost svých spolupracovníků v jiných pobočkách.
Produkt umožňuje firmám propojit jejich servery v jediný cluster, čímž serverům umožní sdílet skupiny uživatelů, sledovat dostupnost konkrétních pracovníků, sdílet kontakty v globálním adresáři či zdroje jako například zasedací místnosti apod.
Správa distribuovaných domén je součástí nově uvedené webové administrační konzole, která poskytuje kompletní vzdálenou správu produktu Connect 7
z jakéhokoliv moderního webového prohlížeče.
Novinka také obsahuje nový otevřený protokol CardDAV umožňující synchronizaci kontaktů. V aplikaci Address Book na systému Mac OS X Snow Leopard, která již protokol CardDAV podporuje, lze nyní přímo obousměrně synchronizovat kontakty s aplikací Connect. Nástroj pro konfiguraci v rozhraní WebMail pomáhá uživatelům nastavit svůj Address Book jen na pár kliknutí.
Základní 5 uživatelská licence produktu Connect 7 stojí 8 270 Kč, každý další uživatel vychází na 442 Kč. Řešení běží na systémech Windows, Linux, Mac OS X a je dostupný rovněž jako VMware Virtual Appliance a Parallels Virtual Appliance.