Představitelé OnLive oznámili, že celou herní platformu koupila společnost Sony, která její fungování ukončí 30. dubna. OnLive se od začátku potýkalo s finančními problémy, a to i přesto, že si celý koncept získal desítky tisíc uživatelů na celém světě. Jak však uvedli zaměstnanci firmy, zakladatel OnLive Steve Perlman a jeho tým špatně odhadli náklady, které bude třeba pokrýt pro zabezpečení provozu serverů služby. Pro bezproblémový chod OnLive byly potřeba tisíce výkonných serverů, díky jejichž výpočetnímu výkonu mohli lidé z celého světa hrát hry ve vysokém rozlišení, aniž by museli sami vlastnit výkonné herní počítače.
Koncept OnLive navíc začala napodobovat řada firem. Tou asi nejznámější byl Gaikai, který v roce 2012 za 380 milionů koupilo Sony. Japonský gigant následně použil technologii Gaikai k vytvoření vlastní služby s názvem PlayStation Now. A nyní Sony koupilo i bývalého rivala Gaikai OnLive. Cena transakce není známa, ví se pouze to, že Sony Computer Entertainment mělo o akvizici zájem především proto, že díky ní do svého portfolia přidalo 140 cloudových patentů OnLive.
Zdroj: Techspot