HP 3D tiskárny prvně představilo v roce 2014 a nyní se připravuje na jejich vydání. V uplynulých měsících americký gigant najal desítky expertů, inženýrů, manažerů a prodejců, kteří se mají o úspěch 3D tiskáren postarat. Jak uvedla minulý týden na konferenci Morgan Stanley Technology, Media a Telecom CFO HP Cathie Lesjaková, „HP nemá ani tak zájem o prodej 3D tiskáren pro běžné spotřebitele, ale o prodej tiskáren určených ke komerčním účelům.“
Podle Lesjakové technologie trojrozměrného tisku poskytuje firmám hned několik výhod. Namísto využití několika zařízení k výrobě produktu budou firmy schopné využívat k jejich výrobě pouze jednu jedinou 3D tiskárnu. Díky možnosti vytisknout si potřebné části kdykoli to bude potřeba si společnosti nebudou muset dělat hlavu s držením přebytečného množství skladových zásob. Tím vším by se firmám měly značně snížit náklady na výrobu. Ceny nových tiskáren, které budou kromě standardního 3D tisku schopné využívat i „nové techniky a materiály,“ zatím nebyly oznámeny.
Zdroj: IDG News Service